Hagy csináljuk, amihez értünk és akkor eredményesek eszünk

Egy ideje már jelen vagyunk az online marketing ügynökség piacon és sajnos, mind a mai napig azt tapasztaljuk, hogy a régi és új ügyfeleink egy részének még mindig nagyon kevés fogalma van arról, mi is a mi feladatunk, mit várhatnak el tőlünk és mi a célja a közös együttműködésnek.
Ez sajnos, gyakran igen fárasztó, ugyanis, egy reklám ügynökség elsődleges célja nem az, hogy a termékeket magyarázza, hirdesse. Nem az, hogy valóban hasznos, informatív tartalmakat hozzon létre az adott oldalon, persze ez is hozzá tartozik valamilyen szinten, hanem az, hogy a potenciális vásárlókat, érdeklődőket az oldalra csábítsa, és ott elérje, hogy örömmel vásároljanak, majd legközelebb elégedetten térjenek vissza és újra vásároljanak.
Egy online marketing ügynökség nem ahhoz ért, ami az ügyfél szakmája, nem tudja, hogyan készül egy bio szappan, vagy mitől jobb az egyik szőrtelenítő, mint a másik. A reklám ügynökség feladata, hogy a saját szakmáját űzze, felkeltve az emberek érdeklődését, majd a tulajdonlási vágyát és végül elérje, hogy vásárlással kielégítsék azt. Nem várható el, hogy minden egyes ügyfelünk, minden termékéhez értsünk, csak az, hogy megnöveljük a forgalmat. Ennek mikéntjét pedig kérjük, bízzák ránk, mert ebben vagyunk mi profik.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük